منتديات احلي شباب مسيحي

منتديات احلي شباب مسيحي


 
الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخول
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 3 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 3 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 109 بتاريخ الثلاثاء أغسطس 01, 2017 2:53 pm
المواضيع الأخيرة
» يا خسارة يا اجمل منتدي
الخميس مايو 08, 2014 8:42 pm من طرف سناء اسعد

» ايات حول التكبر ولاتضاع والتعليق مطلوب منك
السبت يناير 28, 2012 5:40 pm من طرف سناء اسعد

» سؤال وارجو الاجابة
الإثنين يناير 16, 2012 10:27 pm من طرف kerlouss

» كل سنة وحضراتكم طيبين بمناسبة اعياد الكريسماس
السبت يناير 07, 2012 12:18 am من طرف لألهنا المجد

» الفاتوره
الأحد يناير 01, 2012 12:09 pm من طرف macbeth

» أول حرف من اسمك وكلمة ربنا لك
السبت ديسمبر 31, 2011 6:02 pm من طرف kokte

» عايز تعرف سنك الحقيقى؟؟؟؟؟؟؟؟؟(لعبة جميلة)
الثلاثاء ديسمبر 27, 2011 8:55 pm من طرف kokte

» هتعمل اية لو (لعبة حلوة جدا ارجو المشاركة)
الثلاثاء ديسمبر 27, 2011 8:54 pm من طرف kokte

» يعني اية تبقي ابنى /بنتة
الثلاثاء ديسمبر 27, 2011 6:23 pm من طرف حبيبة ابوها

» سيرة الانبا كاراس مسموعة بصوت ماجد الكدوانى
الإثنين ديسمبر 26, 2011 2:11 pm من طرف only1_mezo

» افـــــــــــــرح ازاى
الخميس ديسمبر 22, 2011 3:59 pm من طرف kokte

» عيد ميلاد النااااااااااااااااااائب لآلهنا المجد طخ طخ طخ احلي ضرب نار
الأربعاء ديسمبر 21, 2011 8:40 am من طرف tamer2

» مشكلة ارجو الدخول
الأحد ديسمبر 18, 2011 1:46 pm من طرف kokte

» هام
الخميس ديسمبر 15, 2011 10:14 pm من طرف macbeth

» اسهل لغز فى العالم
الأربعاء ديسمبر 14, 2011 9:09 am من طرف kerlouss

» عاااااااااااجل وفاة الفنان عامر منيب
الخميس ديسمبر 01, 2011 12:48 pm من طرف kokte

» صورة لمصر تقوم من الموت مثل لعازر
الأحد نوفمبر 27, 2011 8:58 pm من طرف kokte

» ليه حزانى والراعي الصالح
الجمعة نوفمبر 25, 2011 7:03 pm من طرف kokte

» تحذير من منتجات الحسن والحسين هااااااام رجاء الد
الأربعاء نوفمبر 23, 2011 9:51 pm من طرف kokte

» شارك برائيك
الأربعاء نوفمبر 23, 2011 9:02 am من طرف only1_mezo

» علمنا يسووووووووووووووووع
الثلاثاء نوفمبر 22, 2011 8:26 pm من طرف kokte

» خلي بالك..... في حد مش عايزك تقرا الكلام دة
الأحد نوفمبر 20, 2011 10:47 pm من طرف mora

» فضيحة بالصور : العثور علي ثعبان صغير وحشرات زاحفة في زجاجة بيبسي..
السبت نوفمبر 19, 2011 7:54 pm من طرف kokte

» افتقاد لاحلي شباب مسيحي
السبت نوفمبر 19, 2011 10:34 am من طرف kokte

» كل سنةوانتم طيبين
السبت نوفمبر 19, 2011 9:29 am من طرف only1_mezo

بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
سناء اسعد - 4091
 
rina - 3282
 
only1_mezo - 3077
 
tamer2 - 2616
 
kerlouss - 2039
 
mnooo - 1838
 
kokte - 1806
 
الملك نارمر - 1693
 
لألهنا المجد - 1526
 
صخرة الايمان - 1522
 

شاطر | 
 

 حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
kokte
شباب جامد
شباب جامد
avatar

عدد الرسائل : 1806
العمر : 20
الموقع : قلب يسوع
تاريخ التسجيل : 09/02/2011

مُساهمةموضوع: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 5:35 pm

للكل منا في هذا المنتدي (حكايه)

آفرحنا .. وآحزآنا .. همومنآ .. و مشآكلنا .. وتهآنينا .. وآوجعآنا

آحبآبنا .. وآصحآبنا .. وآخوآنا ... وآصدقآنا ..ولا يمنع من وجود مشآغبات!!!

لذلك قررت ان اطرح هذا الموضوع


والموضوع عبارة عن اسئله وما عليك الا ان تجاوب عليها

اتمني ان يعجبكم الموضوع والاسئله

وبعد ان تجيب علي الاسئله راح تورط عضو بعدك للاشتراك

ونبتدي الحكايه
________________________________________


_كيف بدات رحلتك(حكايتك) مع منتدي احلي شباب مسيحي وكيف وصلت له ؟؟

_هل تفكر في المنتدي وانت خارجه والي اي درجه.......وبما تفكر ؟؟؟؟

_ما أول شئ تفعله عند دخولك المنتدي....(بشرح لو سمحت)


من هم الثلاثه اعضاء الذي يشغلون تفكيركـ وانت خارج المنتدي ؟؟؟؟


_ من هم الثلاثه اعضاء الذي تبحث عنهم وانت في المنتدي ؟؟؟


_من الذي يسعدك عند مرورة في موضوع لك ويوقع فيه ؟؟؟

_لحظه مرت عليك في المنتدي ولم تنساها الي اليوم من شدة الفرح بها ؟؟؟


_اي القسم الذى ترتاح فيه وتحب ان تكون فيه وتتصفح موضوعاته ؟؟؟



_موضوع تمنيت ان تكتبه لكنه موجود باسم عضو آخر ؟؟؟


- ما الذى لا يعجبك فى المنتدى وتتمنى تغييره؟؟


_هل تريد ان تقول شئ قبل ان تغادر ؟؟


- اختار شخص من المنتدى وقدم له نصيحه ؟؟؟


- هل عندك اقتراح للمنتدي ؟؟


من هو العضو الذي ترشحه او تورطه بعدك كي يشرفنا
في الموضوع ويحكي حكايته ؟؟؟

ودلوقت نختار عضو يكون اول مشترك معانا يحكيلنا حكايته مع منتدي احلي شباب مسيحي

نختار صخرة الايمان اتفضلي جاوبي علي الاسئلة

ملحوظة :
عندما ينتهى العضو من الاجابة يقوم باختيار عضو اخر للاجابة على نفس الاسئلة


عدل سابقا من قبل kokte في الإثنين سبتمبر 12, 2011 1:50 pm عدل 3 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صخرة الايمان
شباب جامد
شباب جامد
avatar

عدد الرسائل : 1522
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 15/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 8:22 pm

كدة ياكوكتي علي طول انا لية بس

عموما هجاوب ياستي

كيف بدات رحلتك(حكايتك) مع منتدي احلي شباب مسيحي وكيف وصلت له ؟؟

سمعت عنة

_هل تفكر في المنتدي وانت خارجه والي اي درجه.......وبما تفكر ؟؟؟؟


لما بغيب كتير عنة بفتكرة وبفكر ياتري اية الجديد فية

_ما أول شئ تفعله عند دخولك المنتدي....(بشرح لو سمحت)


بشوف اخر المواضيع واللي بيعجبني برد فيها وبرجع للمواضيع اللي في المنتدي اللي مشفتهاش


من هم الثلاثه اعضاء الذي يشغلون تفكيركـ وانت خارج المنتدي ؟؟؟؟


كل اعضاء المنتدي


_ من هم الثلاثه اعضاء الذي تبحث عنهم وانت في المنتدي ؟؟؟


كل الاعضاء وبفرح لما الاقيهم كلهم متجمعين كدة بتبقي حاجة تفرح ههههههه


_من الذي يسعدك عند مرورة في موضوع لك ويوقع فيه ؟؟؟


كل الاعضاء طبعا

_لحظه مرت عليك في المنتدي ولم تنساها الي اليوم من شدة الفرح بها ؟؟؟

لا يوجد

_اي القسم الذى ترتاح فيه وتحب ان تكون فيه وتتصفح موضوعاته ؟؟؟

التاملات او المرشد الروحي

_موضوع تمنيت ان تكتبه لكنه موجود باسم عضو آخر ؟؟؟

لا يوجد

- ما الذى لا يعجبك فى المنتدى وتتمنى تغييره؟؟


كلة جميل بس الاجمل لما يكون الاعضاء فية ويشاركوا لان المنتدي ممكن يكون جميل اوي بس

من غير اعضاء مش هيبقي حلو


_هل تريد ان تقول شئ قبل ان تغادر ؟؟


اة يريت بجد نستفاد من كل حاجة في المنتدي والمواضيع الروحية وتلمس قلوبنا
مش نقرا ونرد وبس مش هو هدفنا


- اختار شخص من المنتدى وقدم له نصيحه ؟؟؟

نصيحتي لكل اعضاء المنتدي وليا برضة الكلام اللي قلتة في السؤال اللي قبلة

- هل عندك اقتراح للمنتدي ؟؟

نووو بس لما بيكون عندي بقول


من هو العضو الذي ترشحه او تورطه بعدك كي يشرفنا
في الموضوع ويحكي حكايته ؟؟؟


رينا

وميرسي ياكوكتي علي الموضوع والاسئلة الجميلة دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kokte
شباب جامد
شباب جامد
avatar

عدد الرسائل : 1806
العمر : 20
الموقع : قلب يسوع
تاريخ التسجيل : 09/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الثلاثاء سبتمبر 06, 2011 9:48 pm

احنا حنستني رينا هي بتدخل كل اول شهر بس ممكن تختاري حد تاني ولما رينا تيجي نبقي نسالهاVery Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صخرة الايمان
شباب جامد
شباب جامد
avatar

عدد الرسائل : 1522
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 15/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الأربعاء سبتمبر 07, 2011 9:05 am


يبقي انتي ياكوكتي اتفضلي جاوبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kokte
شباب جامد
شباب جامد
avatar

عدد الرسائل : 1806
العمر : 20
الموقع : قلب يسوع
تاريخ التسجيل : 09/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الأربعاء سبتمبر 07, 2011 10:14 am

كيف بدات رحلتك(حكايتك) مع منتدي احلي شباب مسيحي وكيف وصلت له ؟؟


كنت بدور علي منتدي مسيحي عجبني المنتدي وسجلت فية


_هل تفكر في المنتدي وانت خارجه والي اي درجه.......وبما تفكر ؟؟؟؟


طبعا بفكر في المنتدي لاني ببعد عنة ايام الدراسة وطبعا بفكر في الاعضاء كلكم بتوحشوني واية الجديدة في المنتدي

_ما أول شئ تفعله عند دخولك المنتدي....(بشرح لو سمحت)


لو فية مواضيع من مواضيعي حد بيرد عليها بدخل ارد عليهم واشكرهم وبعدين بشوف المواضيع الجديدة



من هم الثلاثه اعضاء الذي يشغلون تفكيركـ وانت خارج المنتدي ؟؟؟؟



كل الاعضاء

_ من هم الثلاثه اعضاء الذي تبحث عنهم وانت في المنتدي ؟؟؟


كل الاعضاء وزي ماصخرة قالت بفرح لما بلاقي حد في المنتدي



_من الذي يسعدك عند مرورة في موضوع لك ويوقع فيه ؟؟؟


كل الاعضاء


_لحظه مرت عليك في المنتدي ولم تنساها الي اليوم من شدة الفرح بها ؟؟؟




خبر استقالة وزير التربية والتعليم وتاجيل المدارس لاكتوبر


_اية القسم الذى ترتاح فيه وتحب ان تكون فيه وتتصفح موضوعاته ؟؟؟


قسم التعارف وقسم المواضيع العامة



_موضوع تمنيت ان تكتبه لكنه موجود باسم عضو آخر ؟؟؟



لا يوجد


- ما الذى لا يعجبك فى المنتدى وتتمنى تغييره؟؟


نفسي جميع اعضاء المنتدي يدخلو وكلنا نبقي موجودين في المنتدي في نفس الوقت


_هل تريد ان تقول شئ قبل ان تغادر ؟؟


عايزة اقول ياريت ميزو كبيرنا يدخل علي طول المنتدي مش يدخل في المناسبات ولاكل اول شهر


- اختار شخص من المنتدى وقدم له نصيحه ؟؟؟


"النصيحة دي لكل اعضاء المنتدي كن مطمئنا جدا جدا ولاتفكر في الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيدة الامر



- هل عندك اقتراح للمنتدي ؟؟


اة طبعا نفسي يكون عندنا قسم ونسمية كلام في الممنوع بس ياريت ميزو يوافق


من هو العضو الذي ترشحه او تورطه بعدك كي يشرفنا
في الموضوع ويحكي حكايته ؟؟؟


اختار macbeth


عدل سابقا من قبل kokte في الخميس سبتمبر 08, 2011 12:05 pm عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
macbeth
شباب جامد
شباب جامد


عدد الرسائل : 260
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 26/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الأربعاء سبتمبر 07, 2011 11:21 pm

كيف بدات رحلتك(حكايتك) مع منتدي احلي شباب مسيحي وكيف وصلت له ؟؟
انا من نفس البلد بتاعه رامز فانا سمعت عنه من اصحابي وخصوصا انه في البدايه كان واخد شهره جامده جديهل تفكر في المنتدي وانت خارجه والي اي درجه.......وبما تفكر ؟؟؟؟

هل تفكر في المنتدي وانت خارجه والي اي درجه.......وبما تفكر ؟؟؟؟

بصراحه انا كنت بشتاق ادخل المنتدي لما كنت في الغردقه بشتغل وحاليالكن قبل كدا مكنتش القي حد او مواضيع في المنتدي يجذبني للمنتدي



_ما أول شئ تفعله عند دخولك المنتدي....(بشرح لو سمحت)

انا بشوف المساهمات بتاعتي في حدعلق عليها او المواضيع بتاعتي وحاجه اكيده لاز ادخل علي مسابقه عيون مين دي وبقرا العناوين بتاعه الموضوعات الجديده واللي بيشدني بدخل اشوفه

من هم الثلاثه اعضاء الذي يشغلون تفكيركـ وانت خارج المنتدي ؟؟؟؟
كل الاعضاء

_ من هم الثلاثه اعضاء الذي تبحث عنهم وانت في المنتدي ؟؟؟

بصراحه مفيش حد معين لاني بتمني ادخل القي اكبر عدد ممكن من الاعضاء ونفسي ادخل والقي حد علي الشات علشان انا من يوم ما اشتركت في المنتدي مفيش غير 3-5 مرات بس اللي كلمت حد علي الشات

_من الذي يسعدك عند مرورة في موضوع لك ويوقع فيه ؟؟؟

كل الاعضاء
لحظه مرت عليك في المنتدي ولم تنساها الي اليوم من شدة الفرح بها ؟؟؟

اعفوني من الاجابه

اية القسم الذى ترتاح فيه وتحب ان تكون فيه وتتصفح موضوعاته ؟؟؟

قسم المسابقات


موضوع تمنيت ان تكتبه لكنه موجود باسم عضو آخر ؟؟؟
لا يوجد

- ما الذى لا يعجبك فى المنتدى وتتمنى تغييره؟؟
نفسي جميع اعضاء المنتدي يدخلو وكلنا نبقي موجودين في المنتدي في نفس الوقت(مقتبس)
هل تريد ان تقول شئ قبل ان تغادر ؟؟
ياريت نفكر نغير المنتدي او نطوره بحيث يكون اكتر فاعليه من اني ادخل اقرا موضوع او اعلق علي موضوع عجبني مش اكتر ياريت يكون في وسيله اتصال بالاعضاء مش الشات لانه ممكن يكون في اتنين من الاعضاء وعلشان اكلمه لازم رساله خاصه علشان اقوله يدخل علي الشات او اقضيها رسائل يعني يبقي زي نظام الفيس بووووك


- اختار شخص من المنتدى وقدم له نصيحه ؟؟؟

لكل الاعضاء ياريت نصلي علشان الايام اللي جايه مش حلوه



هل عندك اقتراح للمنتدي ؟؟


اة طبعا نفسي يكون عندنا قسم ونسمية كلام في الممنوع بس ياريت ميزو يوافق(مقتبس)




من هو العضو الذي ترشحه او تورطه بعدك كي يشرفنا
في الموضوع ويحكي حكايته ؟؟؟

نور العالم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kokte
شباب جامد
شباب جامد
avatar

عدد الرسائل : 1806
العمر : 20
الموقع : قلب يسوع
تاريخ التسجيل : 09/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الخميس سبتمبر 08, 2011 1:59 pm

طيب حد يبعت لنور العالم رسالة ويقولة يدخل يجاوب علي الاسئلة
وميرسي لانكم اشتركتم مع في الموضوع وياريت نختار ناس بتدخل المنتدي كل يوم مش مش بتدخل علشان يجاوبو الاسئلة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kokte
شباب جامد
شباب جامد
avatar

عدد الرسائل : 1806
العمر : 20
الموقع : قلب يسوع
تاريخ التسجيل : 09/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الجمعة سبتمبر 09, 2011 2:47 pm

لا نور العالم اتاخر قوي ممكن نغيرة واول مايدخل نسالة يلا اختار عضو بسررررررررررعة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
rina
مشرفه
مشرفه
avatar

عدد الرسائل : 3282
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 07/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الجمعة سبتمبر 09, 2011 3:36 pm

كيف بدات رحلتك(حكايتك) مع منتدي احلي شباب مسيحي وكيف وصلت له ؟؟


مورا صحبتى قالتلى عليه
دخلت وعجبنى واستمريت فيه


_هل تفكر في المنتدي وانت خارجه والي اي درجه.......وبما تفكر ؟؟؟؟



اه بفكر فيه لما بغيب فتره طويله
الاعضاء بتوحشنى وبحب اعرف اخبارهم


_ما أول شئ تفعله عند دخولك المنتدي....(بشرح لو سمحت)



لو عندى مسجات بشوفها
وبعدين بشوف المواضيع الاخيره
وبعدين لو فى موضوع معين عاوزه انزله بنزله
على حسب الوقت يعنى



من هم الثلاثه اعضاء الذي يشغلون تفكيركـ وانت خارج المنتدي ؟؟؟؟



لا مفيش حد محدد
كل الاعضاء بحب اعرف اخبارهم



_ من هم الثلاثه اعضاء الذي تبحث عنهم وانت في المنتدي ؟؟؟

برضوا مفيش حد محدد


_من الذي يسعدك عند مرورة في موضوع لك ويوقع فيه ؟؟؟


اكتر عضو بيسعدنى هو العضو اللى بيضيف لمسه حلوه للموضوع




لحظه مرت عليك في المنتدي ولم تنساها الي اليوم من شدة الفرح بها ؟؟؟

مش فاكره بصراحه


اي القسم الذى ترتاح فيه وتحب ان تكون فيه وتتصفح موضوعاته ؟؟؟


هما قسمين مش قسم واحد
قسم النكت والطرائف
وقسم المرشد الروحى




_موضوع تمنيت ان تكتبه لكنه موجود باسم عضو آخر ؟؟؟


لا مفيش
مش مهم مين كتب الموضوع
المهم مين استفاد بيه
ومين اللى اتغير بعد الموضوع ده



ما الذى لا يعجبك فى المنتدى وتتمنى تغييره؟؟


لحد دلوقتى مفيش حاجه
المنتدى حلو ولذيذ
بس لو الاعضاء يدخلوا




هل تريد ان تقول شئ قبل ان تغادر ؟؟


اه انا عاوزه اقول
اننا كلنا اخوات
وياريت كلنا نتعامل مع بعض على اساس النقطه دى

وياريت كلنا نستفيد من موضوعات المنتدى
بغض النظر مين اللى منزلها
مش ننزل مشاركات علشان عدد المساهمات بتاعتنا يزيد
احنا مش اطفال للدرجه دى




اختار شخص من المنتدى وقدم له نصيحه ؟؟؟


انا مش بحب اقول نصايح
لانى مش احسن من حد علشان اقوله نصيحه




هل عندك اقتراح للمنتدي ؟؟



حاليا مفيش فى دماغى حاجه
بس اول ما الاقى حاجه هاقولها علطول





من هو العضو الذي ترشحه او تورطه بعدك كي يشرفنا
في الموضوع ويحكي حكايته ؟؟؟


انا بختار كبيرنا


ميزوووووو


ويقولنا بقى ايه اللى طلع فى دماغه فكره انشاء المنتدى ؟؟؟
وليه سماه بألاسم ده؟؟؟؟



وميرسى اوى للموضوع الجامد ده
ربنا يخليكى للمنتدى يا قمر










تم نقل الموضوع لقسم المناقشات العامه

_________________





من أراد أن يصير فيكم عظيماً يكون لكم خادماً
ومن أراد أن يصير فيكم أولاً يكون للجميع عبداً

لربنا كل مجد وكرامه
God Is the only True love
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kokte2
شباب نشيط
شباب نشيط
avatar

عدد الرسائل : 53
العمر : 20
تاريخ التسجيل : 16/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الجمعة سبتمبر 09, 2011 3:55 pm

ميرسي رينا يلاااااااا ياميزوSmile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mnooo
شباب جامد
شباب جامد
avatar

عدد الرسائل : 1838
العمر : 24
الموقع : IN MY HEART
تاريخ التسجيل : 07/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الجمعة سبتمبر 09, 2011 8:47 pm


فكره جميله اووووووووووى
تسلم ايدك ياكوكتى
ومستنين باقى الاعضاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kokte
شباب جامد
شباب جامد
avatar

عدد الرسائل : 1806
العمر : 20
الموقع : قلب يسوع
تاريخ التسجيل : 09/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   السبت سبتمبر 10, 2011 10:14 am

ميرسي ياانجي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kokte
شباب جامد
شباب جامد
avatar

عدد الرسائل : 1806
العمر : 20
الموقع : قلب يسوع
تاريخ التسجيل : 09/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   السبت سبتمبر 10, 2011 10:37 am

ميزوووووووووووووووووووو يلاااااااااااااا جاوب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
only1_mezo
Admin
Admin
avatar

عدد الرسائل : 3077
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   السبت سبتمبر 10, 2011 10:43 am

كيف بدات رحلتك(حكايتك) مع منتدي احلي شباب مسيحي وكيف وصلت له ؟؟


من زمان كان ليا حلم انه يبقا ليا ويبسايت علي الانترنت وكنت بحاول وبحاول لدرجه اني كنت بفكر اشتري ويبسايت بأي شكل من الاشكال فا جات فكره المنتديات المجانيه دي سهله وبسيطه ومش كلفه نهائيا فضلت 12 يوم اصمم في المنتدي وكل يوم انزل واضيف حاجات واحذف حاجات صدقوني كنت بقعد علي الجهاز بال 8 و 9 ساعات متواصله علي الكرسي لآنه كان في دماغي اوي الفكره بس صممت المنتدي وطبعا كان في الاول منتدي زي اي منتدي كان فيه اقسام كتير عالميه زي افلام عربيه واجنبيه وحوارات من دي وكونت في قمة السعاده اما الاقي حد يسجل صدقوني مش قادر اوصف شعوري كان بيبقا عامل ازاي اما كنت بلاقي حد يسجل لآنه كانت مشكله كبيرة موضوع الدعايه والاعلان وازاي تجذب الناس للمنتدي بتاعك فضلت احاول انشره علي جوجل وبنعمة المسيح نشرته من اوائل الناس اللي اشتركوا معايا واحده اسمها نرمين من المنيا مش بنشوفها خالص ووائل انور وائل انور بيدخل فين وفين جه وقت خلاص كانت المشاركات معدومه وكنت قررت اني اقفل المنتدي واهو كان يكفيني شرف التجربه لحد اما اتعرفت علي فيولا و الاستاذه سناء اسعد اخدت باليد علي رأي المثل وفضل يجيبوا اعضاء من هنا ومن هنا اتنشط المنتدي تاني واستمرت الخدمه ببركة صلواتهم

_هل تفكر في المنتدي وانت خارجه والي اي درجه.......وبما تفكر ؟؟؟؟


انا جه يوم عليا كنت مدمن للمنتدي لدرجة كنت ادخل نت من هنا الغردقه اصرف 10 و 15 جنيه في ساعتين بس شدة حبي للمنتدي اسعار سياحي بقا

وساعات ساعات كنت بسرق نت وسامحوني لو قلت بسرق وكنت هتجازي في الشغل بسبب حبي للمنتدي وحبي اني اتابع اخباره


_ما أول شئ تفعله عند دخولك المنتدي....(بشرح لو سمحت)

بشوف فيه ماسيج ولا لا وبشوف لو حد رد علي المواضيع بتاعتي وبعد كده بشوف المواضيع الجديده في المنتدي بعد كده بدخل علي لوحة الادارة لو عضو عايز يتنشط بنشطه




من هم الثلاثه اعضاء الذي يشغلون تفكيركـ وانت خارج المنتدي ؟؟؟؟



كل الاعضاء بحب اعرف اخبارهم



_ من هم الثلاثه اعضاء الذي تبحث عنهم وانت في المنتدي ؟؟؟

سناء اسعد& لآلهنا المجد& كيرلس

بمعني اصح النواب يعني بشوف بيدخلوا ولا لا

_من الذي يسعدك عند مرورة في موضوع لك ويوقع فيه ؟؟؟


اكتر عضو بيسعدنى هو العضو اللى بيضيف لمسه حلوه للموضوع زي ما قالت رينا




لحظه مرت عليك في المنتدي ولم تنساها الي اليوم من شدة الفرح بها ؟؟؟

يوم 31/12 /2009 كان زي مايكون فيه فرح في المنتدي لدرجه كان فيه 31 عضو متواجدين في لحظه واحده

اي القسم الذى ترتاح فيه وتحب ان تكون فيه وتتصفح موضوعاته ؟؟؟


كل الاقسام ما عدا الرياضه وهحذفهم قريب لآنه مافيهوش مشاركات خالص



_موضوع تمنيت ان تكتبه لكنه موجود باسم عضو آخر ؟؟؟


لا مفيش



ما الذى لا يعجبك فى المنتدى وتتمنى تغييره؟؟


المنتدي كله عاجبني واللي عاجبني اكتر فيه انه بيضفي عليه روح الشباب فعلا
هل تريد ان تقول شئ قبل ان تغادر ؟؟


]size=24]يا ريت محدش يزعل من حد وحتي لو فيه غلط ياريت نتقبله لانه في النهايه كلنا اخوات ومبحبش ابدا كلمة انا مش داخل المنتدي بدون ما العضو يعلن السبب بتجنني الكلمه دي
[/size]


اختار شخص من المنتدى وقدم له نصيحه ؟؟؟

لكل اللي فاكر انه المنتدي ده ممكن يقف بسبب شخص معين

لالالا احب اكد لكل الناس انه بفضل صلواتكم الخدمه مستمره



هل عندك اقتراح للمنتدي ؟؟



لالالا مفيش واتمني انه الناس تديني مقترحاتها في اي حاجه عايزة تعملها في المنتدي زي ما قالت كوكتي قبل كده عايزين قسم كلام في الممنوع بس لازم اشوف رأي النواب وبالاخص سناء اسعد
لكن فكرتك في البال يا كوكتي

من هو العضو الذي ترشحه او تورطه بعدك كي يشرفنا
في الموضوع ويحكي حكايته ؟؟؟



ابن يسوع المسيح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://only1mezo.yoo7.com
kokte
شباب جامد
شباب جامد
avatar

عدد الرسائل : 1806
العمر : 20
الموقع : قلب يسوع
تاريخ التسجيل : 09/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   السبت سبتمبر 10, 2011 10:58 am

ميرسي ياميزو احنا مش زعلانين والمنتدي جميل جداااااااااا وياريت توافق علي اقتراحي ومن ناحية سناء انا حخليها توافق بطريقتي ميرسي
يلاااااااااااااااااا ياابن يسوع المسيح ميزو اختارك بسرررررعة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ابن يسوع المسيح
شباب جامد
شباب جامد
avatar

عدد الرسائل : 742
العمر : 20
الموقع : احلي شباب مسيحي
تاريخ التسجيل : 18/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الإثنين سبتمبر 12, 2011 12:38 pm

معلش يا كوتي كوتي الجهاز بيطفة كل شوية

ومعلش علي التاخر انا هرشح العضو الي وراي ولما الجهاز يتعدل

ابقي اجاوب علي كل الاسئلة


انا برشح الاستاذ

kerlouss
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kokte
شباب جامد
شباب جامد
avatar

عدد الرسائل : 1806
العمر : 20
الموقع : قلب يسوع
تاريخ التسجيل : 09/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الإثنين سبتمبر 12, 2011 1:46 pm

ميرسي ياابن يسوع المسيح كيرلس يجاوب وانت حتجاوب وراة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
لألهنا المجد
نائب مدير
نائب مدير
avatar

عدد الرسائل : 1526
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الثلاثاء نوفمبر 15, 2011 3:31 pm

مع انه محدش رشحني والموضوع اتنسي هدخل انا بقا اجاوب علي الاسئلة لان الموضوع عجبني واعتبروها غلاسه بقا مني







_كيف بدات رحلتك(حكايتك) مع منتدي احلي شباب مسيحي وكيف وصلت له ؟؟
ج-يووووووووووة دي حكاية جميله هقولهالكم سرعه




طبعا زمان انا كنت طالب يدوب معاي مصروفي وفجأة حوشت100جنيه علشان اشتراك الشهر وتمن سلك الشبكة لاني كنت عايز اوصل نت مخصوص علشان خاطر المنتدي وفجأة ظهر موضوع رحله الصيف للجامعين كانت رايحة الغردقة وتمن الرحله 100جنيه قعدت بقا يومين افكر يا المنتدي والنت يا الرحله مع اصحابي والبحر والشط وفي النهايه طبعا اخترت المنتدي لاني كنت سمعت عنه من صاحبي وحبيبي رامز وكنت شوفت الاعضاء الحلوين اللي جواه


_هل تفكر في المنتدي وانت خارجه والي اي درجه.......وبما تفكر ؟؟؟؟
ج- برضو يوووووووووووه نا كن بموت في المنتدي ساعتها دنا كنت بنسي نفسي وانا جواه ولما بكون بره بقول ياتري المنتدي وصل لفين وايه الجديد كت بفكر في خفة دم اعضاءة ومحبتهم والجو الاسري اللي جواه


_ما أول شئ تفعله عند دخولك المنتدي....(بشرح لو سمحت)
ج- اول شيء كنت طبعا بدخل علي مساهماتي اشوف الناس اللي ردت واشكرها او اضيف معلومة جديده للي طلب تفسير

وبعدين اجيب الشريط اللي علي جنب فوق ده بتاع المواضيع الجديده واختار المواضيع الحلوة اللي بتشدني بمختلف اقسامها



من هم الثلاثه اعضاء الذي يشغلون تفكيركـ وانت خارج المنتدي ؟؟؟؟
-بصراحه

1-سناء اسعد

2-فيولا

3-ميزووووووووو



وكانت وحده كده اسمها اللؤلؤة المفقودة بس خلاص ده كان زمان قبل ما يحصل اللي حصل

هههههههههههههههههه





_ من هم الثلاثه اعضاء الذي تبحث عنهم وانت في المنتدي ؟؟؟

ج- نفس الاشخاص السابقين


_من الذي يسعدك عند مرورة في موضوع لك ويوقع فيه ؟؟؟


ج- كل الاعضاء بأمانه


_لحظه مرت عليك في المنتدي ولم تنساها الي اليوم من شدة الفرح بها ؟؟؟
ج- لحظات كتير مش لحظه وحده بس مش قادر اميز بيهم دلوقتي

_اي القسم الذى ترتاح فيه وتحب ان تكون فيه وتتصفح موضوعاته ؟؟؟
ج- بصراحه بحب اتصفح جديد المنتدي من الشريط المتحرك فوق


_موضوع تمنيت ان تكتبه لكنه موجود باسم عضو آخر ؟؟؟

ج- لا يوجد
- ما الذى لا يعجبك فى المنتدى وتتمنى تغييره؟؟

ج- حاله الخمووووووول اللي فيا المنتدي دي يعني هو انا لما اسيبك المنتدي فترة يقوم يبوظ كده علطوووول؟؟ هههههههههههههههههه انا جيت نورت البيت


_هل تريد ان تقول شئ قبل ان تغادر ؟؟

ج- احب اقول ان منتدانا ده بأمانه منتدي جميل جدا ورايق جدا وخفيف جدا واحلي حاجه فيه الجو الاسري اللي كان موجود زمان ياريت يرجع تاني ومنتدانا علي فكرة مفهوش حته مهمه وهي حتت ال (أنا) كلنا هنا واحد بمستوي واحد مفيش متكبر او مغرور
- اختار شخص من المنتدى وقدم له نصيحه ؟؟؟
ج- بحب انصح ميزو بقوله ياريت تكون جد ساعة المواضيع الجد اللي ممكن تزعل

وبقول لسناء -- ياريت ترجعي لانك عمود اساسي من المنتدي

- هل عندك اقتراح للمنتدي ؟؟
ج- يريت الكل يدخل ويشارك مع اني عارف ان نا كتير بتدخل وبتلاقي نفس المواضيع وتخرج لانها مستنيه جديد يعني كتير بيدخل ومع ذلك المنتدي نايم زي ما هو الكل مستني الجديد

طيب ليه متبدأش بنفسك يعني انت شارك ورد ونزل مواضيع العضو اللي وراك هيشوف جديد هو كمان هيشارك وهيشد العضو اللي وراه وهكذا العجله هتدور والمنتدي هيتحرك

يعني خد شعار (( أبدأ بالتغيير والتجديد بنفسك))



من هو العضو الذي ترشحه او تورطه بعدك كي يشرفنا
في الموضوع ويحكي حكايته ؟؟؟


انا مش هختار حد معين الدعوه عامه للجميع اللي يدخل ويقرأ ونفسه يشارك يشارك علطول بدون دعوه


_________________
</A>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سناء اسعد
نائب مدير
نائب مدير
avatar

عدد الرسائل : 4091
تاريخ التسجيل : 29/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الأربعاء نوفمبر 16, 2011 12:13 pm

[center]
حقيقى ا لموضوع جميل قوى يا مايكل وده مش جديد عليك
دايما متجدد ومواضيعك دايما تشدنا
وقريت رد مدحت وعجبنى جداا و حقيقى رد ميدو فيه تسعين فى الميه من اجابتى للأسئله
بتاعتى
وهقوله الفالف مبروك يا ميدو ليك انت ولؤلؤه الجميله وربنا يسعدكم يا رب
واوعدك يا مايكل انى اول مووضع ليا هيكون رد على موضوعك اللى عجبنى جدااااااااا



[/center]

_________________


صلى من اجلى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فيولا
مشرفه
مشرفه
avatar

عدد الرسائل : 484
تاريخ التسجيل : 29/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الأربعاء نوفمبر 16, 2011 1:37 pm

هاي ليكم يااحلي شباب مسيحي

انا اسمي فيولا .. عضوة قديمه في المنتدي

طبعا اللي عرفتني المنتدي هي سنسن وبعدها اتعرفت علي ميزو وميدو وبعدهم ناس كتير ...



وكنت حريصه جداا ادخل واتابع كل مواضيع المنتدي وخصوصا مواضيع ميدو وميزو وسنسن من غير كلام .. لانه مواضيعهم كانت بتبقي في الصميم...



وفتحنا جاامد جداا في قسم الشبابيات وكان في منافسة جامده قوي بين الولاد والبنات وفيها اتعرفت علي واائل وكيرلس ومدينه وغيرهم ....

"وطبعا زي منتم عارفين انه البنات داايما هي اللي بتنتصر في الاخر..حتي اسالوا ميدو وهو هيقولكم "



المهم انه بعد كده انا مشيت من المنتدي ..تخفيفا للاحمال ..ههههههههههههههه



لا بجد انشغلت ومقدرتش ادخل تاني..



بس كنت بدخل اطمن كل فترة وفترة... ولقيت انه بسم الصليب في تطورات حلوة جداا والمواضيع بقيت متنوعه والاعضاء كتروا جداا ( ربنا يزيد ويبارك )



ويارب بقي اعرف افضي وارجع تاني انزل مواضيع واشارك في المنتدي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kokte
شباب جامد
شباب جامد
avatar

عدد الرسائل : 1806
العمر : 20
الموقع : قلب يسوع
تاريخ التسجيل : 09/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس   الأربعاء نوفمبر 16, 2011 2:22 pm

ميرسي لمروكم يلا حد يرشح عضو تاني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
حكايتي مع منتدى احلي شباب مسيحي ادخل جاوب علي الاسئلة (رجاء الدخول ) ياكيرلس
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات احلي شباب مسيحي :: المناقشات العامه-
انتقل الى: