منتديات احلي شباب مسيحي
منتديات احلي شباب مسيحي
منتديات احلي شباب مسيحي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات احلي شباب مسيحي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 109 بتاريخ الثلاثاء أغسطس 01, 2017 2:53 pm
المواضيع الأخيرة
» يا خسارة يا اجمل منتدي
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس مايو 08, 2014 8:42 pm من طرف سناء اسعد

» ايات حول التكبر ولاتضاع والتعليق مطلوب منك
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت يناير 28, 2012 5:40 pm من طرف سناء اسعد

» سؤال وارجو الاجابة
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين يناير 16, 2012 10:27 pm من طرف kerlouss

» كل سنة وحضراتكم طيبين بمناسبة اعياد الكريسماس
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت يناير 07, 2012 12:18 am من طرف لألهنا المجد

» الفاتوره
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يناير 01, 2012 12:09 pm من طرف macbeth

» أول حرف من اسمك وكلمة ربنا لك
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت ديسمبر 31, 2011 6:02 pm من طرف kokte

» عايز تعرف سنك الحقيقى؟؟؟؟؟؟؟؟؟(لعبة جميلة)
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 27, 2011 8:55 pm من طرف kokte

» هتعمل اية لو (لعبة حلوة جدا ارجو المشاركة)
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 27, 2011 8:54 pm من طرف kokte

» يعني اية تبقي ابنى /بنتة
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 27, 2011 6:23 pm من طرف حبيبة ابوها

» سيرة الانبا كاراس مسموعة بصوت ماجد الكدوانى
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 26, 2011 2:11 pm من طرف only1_mezo

» افـــــــــــــرح ازاى
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس ديسمبر 22, 2011 3:59 pm من طرف kokte

» عيد ميلاد النااااااااااااااااااائب لآلهنا المجد طخ طخ طخ احلي ضرب نار
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 21, 2011 8:40 am من طرف tamer2

» مشكلة ارجو الدخول
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد ديسمبر 18, 2011 1:46 pm من طرف kokte

» هام
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس ديسمبر 15, 2011 10:14 pm من طرف macbeth

» اسهل لغز فى العالم
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 14, 2011 9:09 am من طرف kerlouss

» عاااااااااااجل وفاة الفنان عامر منيب
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس ديسمبر 01, 2011 12:48 pm من طرف kokte

» صورة لمصر تقوم من الموت مثل لعازر
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد نوفمبر 27, 2011 8:58 pm من طرف kokte

» ليه حزانى والراعي الصالح
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 25, 2011 7:03 pm من طرف kokte

» تحذير من منتجات الحسن والحسين هااااااام رجاء الد
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 23, 2011 9:51 pm من طرف kokte

» شارك برائيك
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 23, 2011 9:02 am من طرف only1_mezo

» علمنا يسووووووووووووووووع
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 22, 2011 8:26 pm من طرف kokte

» خلي بالك..... في حد مش عايزك تقرا الكلام دة
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد نوفمبر 20, 2011 10:47 pm من طرف mora

» فضيحة بالصور : العثور علي ثعبان صغير وحشرات زاحفة في زجاجة بيبسي..
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت نوفمبر 19, 2011 7:54 pm من طرف kokte

» افتقاد لاحلي شباب مسيحي
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت نوفمبر 19, 2011 10:34 am من طرف kokte

» كل سنةوانتم طيبين
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت نوفمبر 19, 2011 9:29 am من طرف only1_mezo

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
سناء اسعد - 4091
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ I_vote_rcapهل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ I_voting_barهل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ I_vote_lcap 
rina - 3282
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ I_vote_rcapهل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ I_voting_barهل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ I_vote_lcap 
only1_mezo - 3077
tamer2 - 2616
kerlouss - 2039
mnooo - 1838
kokte - 1806
الملك نارمر - 1693
لألهنا المجد - 1526
صخرة الايمان - 1522

هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟

rina
kerlouss
سمسمه
لألهنا المجد
only1_mezo
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
only1_mezo
Admin
Admin
only1_mezo

هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟   هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 01, 2009 11:46 pm

سلام المسيح

فى ناس كتير تقولك انا صريح جدا ومع ذلك من كترة صراحته بتقلب ضده يعنى بيخسر ناس كتيرررر.

حتى كمان بين الاصدقاء الصراحة مطلوبة لانها هى اساس الصداقة. ساعات يا جماعة الصراحة بتكون ايجابية وساعات بتبقى سلبية!

وفي نفس الوقت حياتنا بتكون محتاجة فيها جراءة بس بحدود!

وساعات الصراحة بتوقعنا في مشاكل من غير ما نقصد!

وكمان بتخسرنا اصحابنا !!!!

انا بجد عايز اسمع وجهات النظر ورايكم في الموضوع ده!

انتوا ايه رايكوا !!

فى فرق بين الصراحة والوقاحة(اسف على الفظ)

لان فى مقولة بتقول :
سهل تخسر اللي قدامك صعب انك تكسبهم مرة تانى
هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Hlp

عايز اقول ياريت كلنا نخلى بالنا من طريقة كلامنا مع اى حد من خلال التعامل مع بعض

فى انتظار مشاركاتكم
https://only1mezo.yoo7.com
لألهنا المجد
نائب مدير
نائب مدير
لألهنا المجد

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟   هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 02, 2009 10:30 am

جميل يا ميزو

الموضوع ده انا بحبه اوي لاني عانيت كتير من مشكله الصراحه

شوف يا ميزو الصراحه دي شيء جميل وعمرك ماهتندم عليها جايز تندم بس لفتره قصيره وهترجع تفرح من تاني

بص اكتر من مره بيواجهني موقف صعب وخاصه في الشغل الصراحه هتجيب مشكله الكذب او التلوين في الكلام ممكن يحل الاشكال ده بس ممكن يوقعك في اشكال اكبر بعدها بفتره

والمشكله اني كنت بختار الصراحه لاني مبحبش غيرها وكان فعلا اللي قدامي يتغاظ ويتضايق وجايز يزعق ويسيبني ويمشي بس عارف بعدها

بجد بيوصلني كلام انه فلان ده مبسوط مني مع اني مقصر واعلنت ده بس مكدبتش او خدعته
لان الصراحه صفه ملازمه للامانه ودي صفه مطلوبه جدا في كل مجالات الحياة وخاصه الشغل

فانا عن نفسي بقول الصراحه وبكل بساطه دون تلوين في الكلام ومش بندم عليها وهي فعلا بتخسرني بعض اصدقائي لكن بيرجع يتفهم الموقف ويقدرني اكتر من الاول

لان الصراحه دي شيءنقي وعمرك ماهتندم علي شيء نقي

نصيحتي لكل النااااااااااااااااس كن صريح وخاصه مع نفسك
سمسمه
شباب فعال
شباب فعال
سمسمه

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟   هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 02, 2009 9:29 pm

حلو قوى يا ميزو الموضوعدة بجد

بس فعلا فى اوقات الناس بتزعل من الصراحه
بيبقو عوزين مجاملات وكذب مش صراحه
بس انا عن نفسى معرفش اجامل بقول الحقيقه
خبط لزق بدون مقدمات يعنى بيزعلو شويه وبعدين
بنتصالح على طول بس مش بيكون قصدى أزعلهم
يا رب ميكنش حد زعلان من كلامى
kerlouss
نائب مدير
نائب مدير
kerlouss

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟   هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 02, 2009 10:49 pm

لا
only1_mezo
Admin
Admin
only1_mezo

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟   هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 02, 2009 11:04 pm

اولا شكرا لمشاركتكم

ثانيا ميدو كان لمح علي موضوع الصراحه في الصداقه وكده

طيب انا كان عندي سؤال
برضه محدش جاوبني عليه:

لو حسيت انه بصراحتك دي ممكن تخسر الصديق اللي قدامك هتصارحه ولا لا وخاصتا لو كان صديق يعز عليك جدا؟؟؟
https://only1mezo.yoo7.com
rina
مشرفه
مشرفه
rina

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟   هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 28, 2009 7:54 pm

لا طبعا هصارحة لانى لو يعز عليا اووى لازم اقولة على الحقيقة حتى لو كانت هتزعلة هو ممكن يزعل فترة لكن بعدين هيعرف انى كنت باقوله كدة
ده رأيى وممكن يكون صح او خطأ
ميرسى يا ميزو على الموضوع الجااااااااااااااااااااااامد ده
لألهنا المجد
نائب مدير
نائب مدير
لألهنا المجد

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟   هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 27, 2009 2:47 pm

بص يا ميزو

انا هرد علي سؤالك

لو صديقي ده ممكن اخسره بمصارحتي له

يبقا اخسره احسن واصارحه

لانه لو كان فعلا صديقي كان مش هيزعل من مصارحتي له بل بالعكس المفروض يحس انه اللي قدامه بيصارحه علشان بيحبه

لكن لو زعل من المصارحه وكمان رست علي اني اخسره لا يبقا كده هو مش صديقي اصلا

يعني بالمختصر لو صديقي بجد هيتقبل اي حاجه مني
mnooo
شباب جامد
شباب جامد
mnooo

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟   هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد نوفمبر 14, 2010 8:21 pm

الصراحه انا كنت شيفاها جميله فى كل شئ
لكن دلوقتى اتضح ليا ان مفيش اوحش من الصراحه فى الاحساس
لانك لما بنكون صريح فى احساسك هتكون النهايه ان صراحه احساسك ما بتتقدرش
وتكون النهايه مش حلوه
اما الصراحه فى الكلام انا عمرى ما حولت اكدب او الون فى الكلام لكن من دلوقتى
هحاول انى اعمل كده لان الصراحه بتزعل اعز الناس
اما لو صديقى هخسره بالصراحه هفكر كتير اووووووووووى قبل ما اصارحه
وميرسي ليك
موضوع هايل
tamer2
مشرف عام
مشرف عام
tamer2

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟   هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد نوفمبر 14, 2010 9:17 pm

انا مع مانو في رايها
موضوع مميز تسلم ايدك
صخرة الايمان
شباب جامد
شباب جامد
صخرة الايمان

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟   هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 15, 2010 9:44 am

الصراحة مفيش احسن منها

مهما يحصل اينعم في ناس كتير بتزعل من الصراحة

بس هو دة الواقع وانا عن نفسي بتحصل معايا اني بضايق لما اصارح حد ويزعل مني

بس برجع واقول انا قلت الواقع

بالنسبة للسؤال

لو حسيت انه بصراحتك دي ممكن تخسر الصديق اللي قدامك هتصارحه ولا لا وخاصتا لو كان صديق يعز عليك جدا؟؟؟

الصداقة اصلا اساسها الصراحة يعني مينفعش نخبي علي بعض حاجة

حتي لو الحاجة دي ممكن اخسر صديقتي بسببها

بس مادام في صداقة فعلا اكيد الامور هتبقي واضحة

واصلا لو مكانش في صراحة يبقي دي مش صداقة

ميرسي علي المناقشة الجميلة دي
نبع الحياة
شباب شغال
شباب شغال
نبع الحياة

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟   هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 15, 2010 10:17 am

الصرحه جميله جدا هو في احسن من الصرحه

هل ندمت يوما علي صراحتك؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-